dinsdag 1 maart 2011

school verbouwing




hoi allemaal,

ik heb een leuk nieuwtje! de nieuwbouw van mijn school is af.
iedereen in dat gebouw heeft een beamer. leuk toch?
het plaatje rechts daar zie je onze school hoe hij vroeger was.
links op de foto zie je een heel klein lang soort slurfje als vorm van gebouw.
dat is verbouwd omdat er te weinig lokalen waren voor de kinderen.
er zitten wel nadelen aan vindt ik.
het krijt bordt is namelijk weg inplaats daarvan is er een wipebord.
op het plaat je links zie je de kip die vroeger op het schoolplein stondt is ook weg,de kip was door iedereen in de school bekend zelfs groentjes kende hem. hij werdt bijna aanbidt.
nou ja aanbidt is een beetje overdreven kinderen werden bij een spel aanvast gebonden.
we hebben nu ook kunst gras ja wel modern ik weet het.
maar eerlijk gezegt heb ik liever het oude schoolplein.
ik mis het.

kahdra 1 maart 2011

Geen opmerkingen:

Een reactie posten